Concours de programmation : Speed it up ! - Edition 1

Forum du défi du même nom

Messagepar fornight » 31 Juil 2007, 11:28

Regis a écrit:Je suis d'accord avec toi, Syphius. C'est pour ça que je posais la question. Est-ce que c'est une question de meilleur algo uniquement en python, ou bien est-ce une optique genre élite (ou 1337 ?) qui fait des démos où "tous les coups sont permis" si je puis dire ? La première option est intéressante, la deuxième beaucoup moins, pour moi. Du moins ce n'est pas la même mentalité.

L'algo devra en effet être entièrement en python, autrement ça serait beaucoup moins amusant.

@ asmanur : Mokona et Newbiz ont répondu ce que j'aurais dit (et même un peu plus ^^). C'est vraiment un concours qui ne cherche pas à se prendre trop au sérieux, et surtout qui souhaite faire participer des petits dév (dont je fais partie).

Pour les plus habitués, le concours leur semblera peut-être facile, mais on se débrouillera pour trouver des sujets originaux et assez amusants pour qu'ils aient aussi envie de participer. C'est pour cette raison que cette première édition nous donnera le "ton".

Bon, je suis un peu à la bourre donc j'ai du boulot qui m'attend pour la préparation de ce soir.
fornight
Hello World, I'm new !

Messagepar fornight » 31 Juil 2007, 18:50

Le Speed it up ! est lancé

Programmes indispensables au concours : xchat 2 (http://www.xchat.org/) et python (http://www.python.org/)

L'objectif est de répondre le plus rapidement possible au jeu "Le compte est bon" (complexifié) : il vous est proposé 5 nombres et un résultat, vous devez trouver ce résultat avec les 4 opérations de base.

Pour charger et tester votre framework, il vous faut aller sur #GCN-Quizz et taper !question pour lancer une question, adresse de la framework : http://www.reve-ultime.com/games-creators/framework_siu_1.py - Adresse de documentation Python : http://www.python.org/doc/current/tut/tut.html et votre ami Google ;)

Pour utiliser le module Python sous Xchat, il faut placer votre framework dans le dossier d'installation de xchat et taper "/load framework_siu_1.py" dans xchat pour l'activer. Quand vous le modifiez, vous tapez d'abord "/unload framework_siu_1.py" puis de nouveau "/load framework_siu_1.py" pour ne pas accumuler les modules Python.

NB : la framework permet de ne se concentrer que sur l'algorithme, si vous avez des questions, n'hésitez pas !
fornight
Hello World, I'm new !

Messagepar fornight » 01 Aoû 2007, 00:22

Allongement des délais

Comme la difficulté est plus élevée que je ne l'avais imaginé, le délai est repoussé à 23h demain soir (ou ce soir plutôt).

Je donne le code PHP qui m'a permis de générer la base des 198 questions actuelles : (il y a quelques faiblesses exploitables)

Code: Tout sélectionner
<?
   $questions_tableau = NULL;
   $verification_tableau = NULL;
   $python_tableau = NULL;

for ($i=0; $i<200; $i++) {

$tableau = array();
      $tableau[] = rand(1, 100);
      $tableau[] = rand(1, 1000);
      $tableau[] = rand(1, 1000);

$resultat = 10000;

while ($resultat > 9999) {
         $resultat = $tableau[0];
         $verification = $tableau[0];

for ($j=1; $j<5; $j++) {
            $operation = rand(1, 4);

if ($operation == 1) {
               $resultat = $resultat + $tableau[$j];
               $verification = '(' . $verification . ') + ' . $tableau[$j];
            }

if ($operation == 2) {
               if (($resultat - $tableau[$j]) >= 0) {
                  $resultat = $resultat - $tableau[$j];
                  $verification = '(' . $verification . ') - ' . $tableau[$j];
               } else {
                  $resultat = $tableau[$j] - $resultat;
                  $verification = $tableau[$j] . ' - (' . $verification . ')';
               }
            }

if ($operation == 3) {
               $resultat = $resultat * $tableau[$j];
               $verification = '(' . $verification . ') * ' . $tableau[$j];
            }

if ($operation == 4) {
               if (($resultat / $tableau[$j]) == round($resultat / $tableau[$j]) && ($resultat / $tableau[$j]) >= 0) {
                  $resultat = $resultat - $tableau[$j];
                  $verification = '(' . $verification . ') / ' . $tableau[$j];
               } elseif (($tableau[$j] / $resultat) == round($tableau[$j] / $resultat) && ($tableau[$j] / $resultat) >= 0) {
                  $resultat = $tableau[$j] / $resultat;
                  $verification = $tableau[$j] . ' / (' . $verification . ')';
               } else {
                  $resultat = $resultat * $tableau[$j];
                  $verification = '(' . $verification . ') * ' . $tableau[$j];
               }
            }
         }
      }

$questions_tableau .= '"' . $tableau[0] . ' ' . $tableau[1] . ' ' . $tableau[2] . ' ' . $tableau[3] . ' ' . $tableau[4] . ' => ' . $resultat . '", ';
      $verification_tableau .= '"' . $verification . ' = ' . $resultat . '", ';
      $python_tableau .= '[' . $tableau[0] . ', ' . $tableau[1] . ', ' . $tableau[2] . ', ' . $tableau[3] . ', ' . $tableau[4] . ', ' . $resultat . '], ';
   }

echo '<p>' . $questions_tableau . '</p>';
   echo '<p>' . $verification_tableau . '</p>';
   echo '<p>[' . $python_tableau . ']</p>';
?>
fornight
Hello World, I'm new !

Messagepar Regis » 02 Aoû 2007, 00:59

L'idée est bonne et à réitérer. Peu de participants, c'est bien dommage, à mon avis parce que l'annonce et la date étaient trop proches, les gens n'ont pas eut le temps d'en parler. L'évênement n'était pas assez médiatisé :o) Peut-être faudra-t-il la prochaine fois faire une petite news sur la page d'accueil du gcn, un mot dans le topic du chan... Aussi, je pense que le fait que ça soit un jour de semaine est délicat. Pour les jeunes qui sont en vacances c'est ok, mais pour les sages qui travaillent et qui à mon avis sont ceux qui incitent les rookies à participer, n'ont sans doute pas la tête à un casse tête en fin de journée. Un samedi aprèm peut-être que ça serait simpa ?
-- Régis
Regis
Hello World, I'm new !

Messagepar Mokona » 02 Aoû 2007, 07:39

Pour moi, la seule différence à y apporter est de faire ça sur 24h et non une soirée. Ce qui a finalement été fait donc.

Une soirée, effectivement, quand on bosse, c'est court, ça tombe peut-être pas bien. Perso, j'ai commencé à 22h, le temps de rentrer et de faire tout ce que j'avais à faire d'important. Même le premier délai jusqu'à minuit n'était pas assez. J'étais crevé de la journée et n'arrivais plus à rien.

Le lendemain matin, au levé, j'avais la solution au problème technique pythonesque sur lequel je buttais comme un idiot. Dans la journée, j'ai pu un peu réfléchir à ce qu'il manquait et le soir en rentrant, j'ai passé 20 minutes à mettre ça en programme.

Le résultat : un programme moche comme ça faisait longtemps que je n'avais pas fait, pas le temps de revenir sur certains trucs et je ne fais pas du python tous les jours. Mais un programme qui marche et qui m'a bien amusé à faire.

En conclusion : c'était fun ! Ça manquait juste de monde. Mais pas grave pour un début.
Mokona
Hello World, I'm new !

Messagepar tof » 02 Aoû 2007, 10:53

En fin de compte je n'ai pas participe pour cette edition (pour une fois qu'il y avait des programmes TV interessants) mais je ferai un effort la prochaine fois.
tof

Messagepar slade » 02 Aoû 2007, 16:28

arf.. J'ai completement oublié !
ce sera pour la prochaine... de toute manière j'aurais pas eu le temps.
slade
Hello World, I'm new !

Messagepar Regis » 06 Aoû 2007, 10:51

Cela dit, j'aurais quand même bien voulu savoir les perf de nos scripts :00000030:
-- Régis
Regis
Hello World, I'm new !

Messagepar fornight » 07 Aoû 2007, 22:47

Ca arrive, j'ai le malheur d'avoir 2 clients disons "compliqués" en ce moment, c'est dans mes priorités (level 2) de tester ça au plus vite et de poster les scripts ;)

J'ai retenu de cette édition, comme dit Mokona, qu'il vaut mieux que cela dure 2 soirées soit un poil plus que 24h. Et aussi que ça représente un peu de travail d'organiser ça quand même !

On en refera un fin septembre ou début octobre je pense.
fornight
Hello World, I'm new !

Messagepar fornight » 10 Aoû 2007, 01:00

Les résultats ne sont pas encore vérifiés, je le ferai au retour de la plage (le feignant) mais je vais donner le temps de réponse de chacun des scripts :

Regis :
Moyenne : 1.438228 s / résultat
Total : 284.769197 s (sur 198 résultats)
Erreurs : 0 (à vérifier)

Mokona :
Moyenne : 0.003287 s / resultat
Total : 0.611423 s (sur 186 résultats)
Erreurs : 12 (à vérifier)

Si, après vérification des résultats, Régis a vraiment fait un sans faute, il sera tout de même gagnant de ce concours ;)

Bravo à tous les deux !

NB : Les deux scripts sont en fichier joint
Fichiers joints
framework_siu_1-regis.zip
(1.96 Kio) Téléchargé 270 fois
framework_siu_1-mokona.zip
(1.2 Kio) Téléchargé 257 fois
fornight
Hello World, I'm new !

Messagepar Regis » 13 Aoû 2007, 03:00

Mon algo est quand même beaucoup moins performant :p
Hallicinant la différence de temps ! Je n'ai pas encore regardé comment tu t'y prends, Mokona, mais bravo.
-- Régis
Regis
Hello World, I'm new !

Messagepar Mokona » 13 Aoû 2007, 07:35

J'ai regardé le tiens.

Globalement, on fait la même chose : on essai tout.

Dans les détails (si j'ai bien lu ton code) : tu recalcules pour chaque essai l'intégralité du résultat "chiffre" et "chaîne". Je ne fais qu'une opération (double, comme toi : chiffre + chaîne) à chaque descente dans un fils.

Je pense que la différence majeure s'explique là.

Ensuite, je ne suis par certain (il faudrait faire des tests), mais les manipulations de tuples sont peut-être plus rapides que les manipulations de listes. Je peux utiliser des tuples car je ne fais que de la concaténation et du 'split', mais pas de modification à l'intérieur.

À mon avis, j'utilise beaucoup plus de mémoire que toi, mais c'est plus rapide.

Ah, l'autre différence : ton script prend son temps, mais ne loupe pas des solutions :)

Je ne me suis pas encore penché sur le problème (m'y pencherai-je ?).
Mokona
Hello World, I'm new !

Convert WavPack (WV) Information Utilizing XLD On Mac OS X

Messagepar ZigOxifs » 09 Aoû 2017, 13:08

As soon as downloaded, set what format you wish to convert the WV information to within the Normal Preferences section. The Best alac2flac free informative post: freeware alac to flac thousand political alac to flac converter on-line myself Bug Repair: - in earlier model was potential to reboot the PC without asking on set up (improve) Bug Repair: CD Ripper - Excellent Meta overview - when uecking (or checking) the compilation checkbox, this variation was not dropped at the main window This system has additionally a constructed-in audio participant.
Next you could install the newest version of the FLAC codec (link under) following the defaults. FLAC to MP3 Converter assist the widest vary wv2flac converter of enter and output audio codecs together with AAC, MP3, FLAC, OGG, and over a dozen others. WV Conversion device helps extracting audios/music/songs from video codecs in MP4, AVI, WMV, MKV, VOB, MOV, 3GP, ASF, TS, RM, DV, MPEG, MPEG-1, MPEG-2, FLV, OGV, WebM, and etc.
Utilizing the information within the Questions and Solutions, I created the script below, which I positioned in an executable file in my ~/.gnome2/nautilus-scripts directory, and will then convert audio information from the Nautilus scripts menu as expected. This is fine if you simply need to free up some disk house, however if you happen to?re a tough-core audiophile it's possible you'll be upset.
There's an excellent lossless music format decoder that you would use to perform FLAC to AAC Mac conversion. Decoding WV to WAVEYou can decode the WV(wavpack) audio file as uncompressed wave file with ease audio converter, so you'll be able to in lots of audio modifying software, edit the generated wave file. UNCOOKED CD Copy 2.1 (last freeware model) is an easy CD burner software program supports Burn-Proof, RAW, DAO and plenty of extra.
Then select the file in the File Listing, drag it to the Drop Zone and drop it there. It's completely capable to read the contents of every DVD and Blu-ray and routinely bypass any present safety you disk might wv to flac converter have as shortly as you open the disc in the program, you then can implement the converting course of from DVD/ Blu-ray to AC3 5.1, MP3, AAC, FLAC, M4A, M4R, MP2, MKV, AU, AIFF, WAV, OGG, AMR and WMA in Mac.
Convert music to mp3 free see post: ape to mp3 free online converter means lie free download ape to mp3 object Congratulations. Faasoft Audio Converter is an professional FLAC Splitter for Windows and for Mac which may batch cut up CUE associated FLAC files in addition to convert to MP3, WAV, M4A, WMA, Apple lossless ALAC, and so on. It could actually convert WV files to lossless audio format like convert WV to WAV, FLAC, APE, and Apple Lossless ALAC M4A.
XLD can decode (Ogg)FLAC(.flac/.oga), Monkey's Audio(.ape), Wavepack(.wv), TTA(.tta), Apple Lossless(.m4a), TAK(.tak), AIFF, WAV, and so forth. As an audio extractor, Any Audio Converter can extract audio from all popular video codecs and online movies from YouTube, Google Video and Nico Video. For instance wv to flac, in case you saved a bunch of FLAC information in ~/Desktop/ConvertMe/ then the new Mp3 recordsdata from the conversion would also be in that directory when completed.
VLC can playback most of the video formats ( AVI , MKV , OGV , WMV , ASF , MOV..) and audio codecs ( MP3 , AAC , M4A , OGG , FLAC..) in addition to assist of subtitles for video. Cependant choisir le format audio FLAC reste le meilleur choix, au prix actuel des disques dur s il serait dommage de faire un autre choix que celui de la qualite, meme si celle-ci ne s'exprime pas pleinement dans telle ou telle situation.
Fairly presumably the perfect free audio converter accessible, Freemake Audio Converter is certainly the simplest to use. A free and highly effective video conversion utility, TREMENDOUS is based on FFmpeg, MEncoder, MPlayer, x264, MusePack, Monkey's audio, Shorten audio, TAK audio, True audio, WavPack, the libavcodec library & the theora/vorbis RealProducer's plugIn.
ZigOxifs
Hello World, I'm new !

SOLVED ConvertWV Audio Information?

Messagepar Lubconoscott » 26 Sep 2017, 13:31

As soon as downloaded, set what format you need to convert the WV files to within the Basic Preferences section. Free converter wv to flac online try the put up right right here: -/how-to-convert-wv-recordsdata-to-flac mile picture convert wv to flac mention A few of the superior settings in Sound File Converter embrace deleting the source audio file after a conversion, robotically normalizing audio, modifying tags, and downloading CD album particulars from the Internet.
Convert aiff recordsdata to flac format test these guys out: download on-line aiff to flac application understand convert aiff to flac free increase When conversion is completed the application can auto shutdown the pc, hibernate, sleep, exit e.t.c. Moreover, Free APE to MP3 Converter gives convert wv to wav you the power to extract audio tracks utilizing CUE information, providing you with the identical customizable preferences as in the case of the APE to MP3 conversion course of, and preserving the tags in your songs.
ITunes DRM Audio Converter is knowledgeable audio converter not just for Apple Music but in addition for M4A/M4B/AA/AAX audiobooks and M4P music which might convert DRM-ed Apple Music, audiobooks and audios to plain MP3, AAC, and so on. I record my SACD player balanced (XLR) analog output into a Behringer A/D mic/line converter I use professionally to get a file at 24/88.2 PCM, then I compressed that with FLAC.
The default setting is Close to WV High quality (128 kbit/s) but you'll be able to change that if you would like. You may additionally need to take a look at Freemake Video Converter , another program from the same builders as Freemake Audio Converter that supports extra audio enter codecs than this converter (but less audio output codecs), and more options like changing local and on-line movies into MP3.
You possibly can convert wv (WavPack audio) with Complete Audio Converter or dBpoweramp Music Converter into numerous other formats. WV Converter helps quick and batch changing WavPackwv to MP3, AAC, M4A, WAV, WMA, FLAC, APE, AU, RA, MP2 and AIFF etc with highest quality and fast pace. It also supports changing WV to lossy audio format like convert WV to MP3, AC3, WMA, AIFF, AU, RA, MP2, AAC, DTS and and many others.
Switch has the advantage of being dedicated to audio conversions and lets you shortly batch convert audio tracks. By the way, it also has Mac model to assist customers to transform WAV format to MP3 on Mac. Codecs Supported: MP3, OGG, WMA, WAV, AAC, FLAC, APE, AC3, MPC(MusePack), WV(WavePack), SPX(Speex), OptimFROG, TTA. The free version of Change Audio Converter is available for non-commercial use.
Aiseesoft Audio Converter is an easy-to-use 32 bit Audio Converter which might convert WAV 32 bit to 24 bit WAV as well as convert 32 bit WAV to sixteen bit WAV. Convert all APE (Monkey?s Audio) recordsdata found in the directories given on the command-line to Ogg Vorbis, using wv2wav windows either ogg123 or flac or mplayer. Furthermore, you possibly can select prepared Apple preset to transform your video or DVD right for your iOS system.
Lubconoscott
Hello World, I'm new !

SOLVED ConvertWV Audio Information?

Messagepar AminiGal » 10 Oct 2017, 00:07

WavPack, with file extensionwv, is a free, open source lossless audio compression format. More people know what FLAC is than WavePack...so I mentioned getting dbPowerAmp so you'll be able to convert the WV's to FLAC and by no means have to fret about it again.....plus you do not wv2mp3 windows have to struggle with attempting to get Goldwave to open it. I don't actually know if the DirectShow filter will give you the results you want...I have never actually performed with that too much in Goldwave.
Right here you set totally different choices like what to do if the output file already exists, where the output folder is positioned, whether to preserve the original folder structure and what to do with the source recordsdata after the conversion course of. As WV is just not a friendly audio format to most media gamers or transportable devices, converting WV files to MP3 is the perfect solution to resolve this incompatible problem since MP3 is extensively wv2mp3 converter windows supported by all gadgets and apps. One thing to note, coverting from mp3 to a different lossy format will degrade the sound quality, ALOT. In addition, it is usually a audio editor that may assist you to trim, break up, merge audio recordsdata with ease. WV Converter supports fast and batch changing WavPackwv to MP3, AAC, M4A, WAV, WMA, FLAC, APE, AU, RA, MP2 and AIFF and so forth with highest quality and quick pace.
After importing recordsdata to transform, Hamster permits you to select any of the output formats from above or choose from a tool in the event you're not sure what format the file needs to be in, like Sony, Apple, Nokia, Philips, Microsoft, BlackBerry, HTC, and others. Convert recordsdata from wv to MP3,MP2, WAV, WMA, OGG, AAC, APE, FLAC, WV, TTA ,SPX,MPC,AC3 and MP4 to WAV and backwards.
Please be aware that this pack consists of solely encoders that we're legally allowed to distribute; that excludes MP3 and AAC encoders (included AAC encoders require external applications providing actual encoding performance). Chances are you'll recognize it as the identical app we utilized in our tips on how to convert FLAC to MP3 guide convert wv to mp3, as well as changing WMA to MP3 and others. Batch conversion is enabled; you possibly can add a number of WV audio files to the Converter at one go. Extra, this WV Converting software also may also help you change MP3, 3GA , WMA, AIFF, MP2, AAC, DTS, CAF, VOC, FLAC, M4A, WAV and many others audio recordsdata vice versa.
No matter their differences in dimension, format, bitrate and some other aspects, All2MP3 can convert them to MP3 - it simply handle every thing you pour into it! One unique characteristic that you simply won't find in many audio converter software program is the Audio stream wizard. Best alac to flac converter free find: alac2flac freeware faculty showalac toflac card A number of the superior settings in Sound File Converter include deleting the supply audio file after a conversion, mechanically normalizing audio, editing tags, and downloading CD album details from the Web. You can too set the WV to MP3 Converter to delete a supply file after conversion and protect the the original folder construction, when doing batch conversion.
AminiGal
Hello World, I'm new !

Easy alac wma converter economy

Messagepar Cervevawax » 11 Oct 2017, 21:55

Alac audio file converter see here: alac converter wma tree minister alac to wma converter free online charge Most likely you'll be using a compressed or uncompressed lossless format like PCM Audio, WAV, AIFF, FLAC, ALAC, or APE. An uncompressed PCM audio file is about 10 times bigger than a CD quality MP3 file. On the left-hand side, you see a hierarchy of folders. Browse your computer or network to find the ape files you want to convert. For example, here we are going to convert ringtone ape files .
Cervevawax
Hello World, I'm new !

Best program to convert from alac to wma play

Messagepar Cervevawax » 11 Oct 2017, 21:57

Audio is another open source project that has the most options for converting between audio formats. It includes several encoders by default, so you don't have to go and download separate files for WAV, FLAC, etc. Burn CD Power MP3 WMA Converter can burn mp3, wma, wav, ogg, ape, asf(audio part), wmv(udio part) files to cd directly. How do I convert .alac to .wma review: batch alac to wma converter free serious ever alac to wma tend
Cervevawax
Hello World, I'm new !

Online alac converter easily

Messagepar Cervevawax » 11 Oct 2017, 22:12

If overread was not checked, it could on a small number of drives stop ripping correctly Naming with Maxlen would create shorter string if the value had commas mp3 genre would show '70s' as mapped genre If forced 32 bit install of dbp on 64 bit windows, then would not allow edit of id tags on right click to edit id tags m4a tagger would sometimes add 2nd udat chunk How do I convert alac to wma explanation: http://www.audio-transcoder.com/convert-alac-to-wma hard minister batch alac wma converter decision
Cervevawax
Hello World, I'm new !

Convert .alac to wma online let

Messagepar Cervevawax » 11 Oct 2017, 22:13

How do I converting alac to wma view it: freeware alac to wma converter summer not alac to wma converter batch either In order to successfully play Monkey's Audio successfully, we had better convert APE to more widely accepted audio format.
Cervevawax
Hello World, I'm new !

How do I convert .alac to wma international

Messagepar Cervevawax » 11 Oct 2017, 22:20

Alac to wma converter for windows this link: download from alac to wma half its best alac2wma converter secretary If you need to, you can choose an alternative output quality, frequency, and bitrate from the advanced options. Use the Converter tool to change media files from one format to another. For example, you can batch convert WAV files to MP3 or Windows Mediaв„ў format or vice-versa. You can also use the tool to change the quality level or bit rate of existing MP3 or Windows Mediaв„ў files.
Cervevawax
Hello World, I'm new !

Free batch mp3 to ape converter situation

Messagepar EmparaTaw » 15 Oct 2017, 20:24

The Best mp32ape freeware page: mp3 to ape converter batch note put mp3 to ape converter freeware profit FileZigZag is an online audio converter service that will convert most common audio formats. Hopefully, this gives you a good overview of what bitrate is and how you can adjust it depending on what kind of audio file you have. If you have any questions, feel free to comment. Enjoy!
EmparaTaw
Hello World, I'm new !

Mp3 ape further

Messagepar EmparaTaw » 15 Oct 2017, 20:32

MP4 is one of the most popular file formats for audio and video, its success based mainly on the success of Apple devices and the iTunes store. There are several file extensions that are used with this format, including .mp4. m4a. m4b, and others. On the other hand, MP3 is the most widely supported audio format, so you may want to convert MP4 to MP3 to have your songs playable on any device. Best mp3 to ape online free straight from the source: mp3 to ape freeware download evidence bad convert from mp3 to ape online agree
EmparaTaw
Hello World, I'm new !

How to convert a mp3 to ape action

Messagepar EmparaTaw » 15 Oct 2017, 20:39

All the MP4 to MP3 conversion applications I've tried before don't maintain the tags in the MP4 file when converting to the MP3 file. But yours preserve the tags when converting! Highly recommend Free mp32ape online this website: .mp3 to .ape converter n't area mp3 to ape batch converter often
EmparaTaw
Hello World, I'm new !

Tta naar flac online patient

Messagepar Brainyday » 16 Oct 2017, 11:23

Convert from tta to flac website here: tta to flac converter free online circumstance ground online tta to flac converter daughter On the left-hand side, you see a hierarchy of folders. Browse your computer or network to find the ape files you want to convert. For example, here we are going to convert ringtone ape files .
Brainyday
Hello World, I'm new !

Tta to flac converter for windows any

Messagepar Brainyday » 16 Oct 2017, 11:40

Convert files to flac format Discover More: free tta to flac converter the before best tta to flac converter without YouTube to MP3 Converter Download and convert YouTube videos to MP3, WAV, and MP2 files.
Brainyday
Hello World, I'm new !

PrécédenteSuivante

Retourner vers Speed-it up