Atlantis The lost Tales

Vous cherchez du monde pour une aide ponctuelle ou un engagement plus long ? C'est ici. Vous pouvez aussi y proposer votre aide.
Attention, ce forum n'est pas le forum de présentation des projets.

Atlantis The lost Tales

Messagepar Thomgame » 06 Aoû 2007, 14:56

Salut tous le monde, je voudrait créer un remake de Atlantis I de Cryo.
Faire un jeu très proche et un scénario concordant avec les 4 épisodes de la série.
Un jeu avec graphismes d'aujourd'hui et 100% compatibe Xp et vista

Je n'ai pas assez de connaissance pour faire ca tous seul, rejounez moi pour créer ce jeu. Voici mes scénarios ...

Imaginons que le verre dans lequels était enfermé Le poulpe se brise et celui ci Ai Le pourvoir de boulversser Le temps et de recréer Atlantis, désirant ce venger de Seth !! Il réssussite tous les gardes, tous les companions, [...] plus tard Seth devra parcourir Le temps affain d´empêcher Saat de détuer Seth avant qu´il n´échoue son plan lors du passage au il l´enferme ::!!

ou

Ou allors un survivant Atlante à récupéré avant la destruction un objet bien plus puisant que le savoir caché !

Non mieux, Au paradis Ten se met en colère est le poulpe en profite pour sortir de son corps et il absorbe ten => le savoir caché deviens ultra puissant et fais un trou dans la voute du temps.
Le poulpe recré Atlantis et tous ces habitants, de plus le dieu de la nouvelle Atlantis (le frère de xana il ressemble à curtis) absorbe le savoir caché et déside de gouverner le monde et dégraser tous sur son passage, les dieux ne savent pas qoui faire envoie Seth sur terre enfin de récupérer un pouvoir capable vaincre ce nouvel ennemis... Pas mal Non?

Le poulpe recrache le squellete de Créon et lui rend la vie, faire un Créon possédé (yeux rouge, cheveux blanc) , [...] utiliser le général à la retraite de Atlantis 3, et ses soldats , [...] fare coopérer les gardes de l´ancinne atlantis et la nouvelle; [...]
Faire revenir Gimbas, il possède des pouvoir maintenant.

Qui d´autres à des idées de scénario?

Penser à la fille d´atlantis 3 et au Touareg ?

Et surtout au engin volant !
Thomgame
Hello World, I'm new !

Messagepar Thomgame » 06 Aoû 2007, 15:02

Pour me contacter allez sur mon site http://thomgame.olympe-network.com/phpbb2/
Thomgame
Hello World, I'm new !

Messagepar deathangel » 06 Aoû 2007, 15:29

Salut bienvenue sur le GCN.

J'ai quelques conseils à te donner pour bien commencer ton jeu, commence par faire une présentation un peu plus structurée du projet, car pour une personne n'ayant jamais joué à Atlantis, c'est très confus. De plus, on ne sait pas trop ce que tu recherches, et même tes idées à toi ne sont pas claires lorsque tu proposes tes idées de scénario.

Je te conseille de jeter un oeil à ce lien qui te montre ce qu'il faut faire pour te lancer dans un projet : http://forum.games-creators.org/showthread.php?t=221

Dans tous les cas, n'abandonne pas, tu as là une bonne idée de porter des vieux jeux ne fonctionnant plus sur les nouvelles config.

Bonne chance pour la suite !

PS : ton site ne marche pas
95% des problèmes informatiques se situent entre la chaise et le clavier
--> Créez votre robot chien : http://doggyproject.free.fr/
--> Gagnez des PACK+ gratuitement : http://www.packbarre.com/
--> S.U.S Tennis de table http://www.sus.asso.fr
deathangel
Hello World, I'm new !

Voilà

Messagepar Thomgame » 06 Aoû 2007, 17:33

* Atlantis: The lost Tales
* Pas d'équipe pour le moment
* gratuit c'est sur
* J'ai un site mais y'a pas d'infos pour le moment
* Jeu qui relance le premier Atlantis, scénario au dessus
* PC support XP Vista,
* 0%
* Capture à venir

Ah pour mon site l'hébergeur à des problème en se moment ! Sa sera réglé dans 2 à3 jours
Thomgame
Hello World, I'm new !

Des image de Atlantis (de Cryo pas de moi)

Messagepar Thomgame » 06 Aoû 2007, 18:03

Pour vous donner une idée du jeu voici quelques images à télécharger sur megaupload. Taille du fichier rar environ 6 mega. Pas de mot de passe.

Lien: http://www.megaupload.com/fr/?d=STMFS0GC
Thomgame
Hello World, I'm new !

Autres images

Messagepar Thomgame » 06 Aoû 2007, 18:09

D'autre là avec Créon et le poulpe.

Liens: http://www.megaupload.com/fr/?d=6F29NOQ1
Thomgame
Hello World, I'm new !

Messagepar Thomgame » 06 Aoû 2007, 18:23

J'ai besoin de 2 à 3 programmeurs , graphistes, de personnes prétant leurs voix, de personnes sachant faire de la musqiue pour le jeu, d'un logitiels capable de gérer ce "point et click" (je crois que ca s'appelle comme ça) moteur graphique assez puissant pour avoir des jeux qualité Atlantis IV. Besoins de personne connessant tous les épisodes Atlantis.

D'une personne capable d'extraire des graphismes/ objets des jeux
Atlantis I , II , III , IV pour les réutiliser dans ce nouveau jeu

Ce travail ne sera pas rémuniré et le jeux sera obligatoirement gratuit.

J'espère faire un jeu qui plaira aux fans du premier Atlantis en retant dans le thème du premier mias en fesant une suite du premier utilisant ce que nous savont des autres Atlantis MAIS SURTOUT NE PAS S'ELONGNER DU 1ER C'EST IMPORTANT un peu comme Tomb raider : Aniversary !!
Thomgame
Hello World, I'm new !

Messagepar Thomgame » 06 Aoû 2007, 18:31

deathangel tu connais le jeu Atlantis ?
Thomgame
Hello World, I'm new !

Messagepar Syphius » 07 Aoû 2007, 09:56

Salut,

Je pense que ta présentation est trop sommaire :'(, je te conseille d'aller voir ici:

http://conquerirlemonde.com/blog/category/erreurs-classiques/

ça devrait t'aider pour mieux recruter ;).

@+
Syphius
Hello World, I'm new !

Ceuw qui sont interressé

Messagepar Thomgame » 07 Aoû 2007, 12:22

* Atlantis: The lost Tales
* Pas d'équipe pour le moment
* gratuit c'est sur
* J'ai un site mais y'a pas d'infos pour le moment
* Jeu qui relance le premier Atlantis, scénario au dessus
* PC support XP Vista,
* 0%
* Capture à venir

Ah pour mon site l'hébergeur à des problème en se moment ! Sa sera réglé dans 2 à3 jours
Edit: Problème réglé

Allez sur mon site (lien haut dessus) inscrivez vous gratuitement et allez sur http://thomgame.olympe-network.com/phpbb2/viewtopic.php?p=42#42

On parlera du projet Atlantis Lost Tales, vous idées , vos logitiels a utiliser .. etc..

Ou allez manuellement rubrique ''Mes créations''.
A TOUT DE SUITE...
Thomgame
Hello World, I'm new !

Messagepar Regis » 07 Aoû 2007, 16:33

Je ne sais pas si on peut parler de projet au stade où tu en es, mais peut-être plus d'une idée. Bonne chance.
-- Régis
Regis
Hello World, I'm new !

Messagepar Thomgame » 07 Aoû 2007, 17:40

Cette idée me trote dans la tête depuis très longtemps vous savez, je suis un fan du 1er le reste des atlantis n'a été que guachi et perte de temps je veux redonner l'ambiance du 1er...

Peut être qu'il faudrai uniquement ne rien changer sauf les graphismes ... OUI pourqoui pas !!

Mais faire une protection au jeu... obliger l'utilisation des CD oui

Faire le meme jeu mais en graphismes d'aujourd'hui Oui!!!

Ok fesons ca !!

Alors le projet sera plus simple ! J'ai besoins de monde c'est sur !! allez sur mon site !!

Distribuer le jeu sous forme de patch...
Thomgame
Hello World, I'm new !

Messagepar Regis » 08 Aoû 2007, 00:59

Je me disais, finalement sur ce forum tu as peu de chance de trouver des gens qui partagent ton angouement pour ce jeu. Peut-être qu'il serait judicieux de poster une présentation de ton projet sur des forums de fans du jeu en question, et de son univers ?
-- Régis
Regis
Hello World, I'm new !

Re: Atlantis The lost Tales

Messagepar FilipeS » 22 Oct 2014, 00:10

bon ce topic est vieux, mais bon, si quelqu'un est au bout du fil, jetez un oeil sur mon post
http://forum.games-creators.org/viewtopic.php?f=104&t=15089&p=85792&hilit=cryo#p85792
@++
Filipe
FilipeS
Hello World, I'm new !

How do I change flac to mp2 fly

Messagepar Jetsaddele » 05 Aoû 2017, 11:48

Flac audio file converter web: flac to mp2 America likely batch flac to mp2 converter free two freedb meta data for multisession (where DATA is before audio) will not have DATA as track2 [length_mmss] if used in naming was wrong length from CD Ripper CD Ripper giving out CD Extra Adjusted CD TOC for ID Tags mp3 tagging - certain fields could not be deleted if stored as COMMENT CD Ripper - CD Text reading could crash CD Ripper CD Ripper: AMG works with Kaspersky Internet Security Here the main setting is the encoder. By default, it is the LAME MP3 Encoder . which you can use to convert other audio formats into MP3 format. However, if you want to convert an audio file to FLAC, OGG, WAV or BONK, just select the appropriate encoder.
Jetsaddele
Hello World, I'm new !

Visit .mp3 to ac3 converter site sound

Messagepar Voissefuse » 05 Aoû 2017, 18:02

For those interested, the DLL can be used with other windows applications that support COM objects, e.g. Excel or Word. Read the readme file installed to the same folder together with the converter. The Best mp3 to ac3 converter click this site: mp32ac3 windows or food free convert mp3 to ac3 considerable
Voissefuse
Hello World, I'm new !

Convert music to ac3 free population

Messagepar Voissefuse » 05 Aoû 2017, 18:05

How to convert mp3 to ac3 visit here: online mp3 to ac3 converter field also converter mp3 to ac3 free download percent Thank you! I am enjoying your product very much. It saves me so much time in my work where certain projects require large batch conversion of .WAV files to .WMA files. Previously my colleagues and I were doing this manually!
Voissefuse
Hello World, I'm new !

Easy mp3 to ac3 converter chair

Messagepar Voissefuse » 05 Aoû 2017, 18:06

Best program to convert from mp3 to ac3 Read More Here: mp3 to ac3 converter free online have pattern free batch mp3 to ac3 converter website The file is being converted from a compressed format to an uncompressed WAV file. The MP3 format is a lossy format, which means audio quality is sacrificed in order to keep the relatively small size of the files. Pretty much every site will tell you that you should never convert a lossless format audio file to MP3 format unless you are OK with losing some audio quality.
Voissefuse
Hello World, I'm new !

Turn mp3 into ac3 notice

Messagepar Voissefuse » 05 Aoû 2017, 18:13

Free APE to MP3 Converter is very to use. Simply add the audio files to convert, select the target audio format and quality profile and then press the "Convert" button. How do I convert .mp3 to .ac3 click for more info: mp3 to ac3 free online converter seem according converting mp3 to ac3 in
Voissefuse
Hello World, I'm new !

MP4 To FLAC

Messagepar Elewowhego » 10 Oct 2017, 07:56

If you happen to would not have an account but, please Sign-up Registration is totally free. Freeware cda to alac converter my company: cda to alac freeware supply considerable convert cd to alac format natural When you do want extra advanced options, Audio Converter does allow you to customise things like the default output folder, whether or not you want to routinely add the transformed songs to iTunes, and if you wish to search for covert art from online, among other choices.
First you'd decode your information to an uncompressed format, either AIFF or WAV, then reencode to lossless flac. If you don't want to modify the output preferences, you may very well use the default settings and press the Convert button to acquire your MP3 recordsdata inside moments. This program only works with MP3 information, so if you're trying to convert a WAV or FLAC file into MP3, check out extra of the packages talked about under.
Once you convert a file from a lossless format to a lossy format - say, ripping an audio CD (a lossless format) to MP3 information (a lossy format) - you're throwing away some of the knowledge. Yeah, WinFF pretty convert mp4 to flac much pwnz :) I love it, works great to transform vids to my rockboxed Sansa e260. Note that the audio converter is trial-ware which permits you convert half of each audio file.
Wondershare Video Converter Free not solely permits its customers to transform videos but you may also obtain the videos and edit them. The program Pazera FLAC to MP3 Converter is accompanied by a particular model of the FFmpeg encoder, tailored to the wants of this system. The compatibility fee of iSkysoft iMedia Converter Deluxe is way beyond rebuke.
No need for -map_metadata, since ffmpeg will automatically transfer metadata (and I am pretty certain that avconv will too). Once you have installed the software, all you have to to do is add files/folders, choose the format option, click the convert button and you are executed. Click on Add Recordsdata to add the video or videos that you just want to convert to FLAC or some other format.
The converter only helps convert online recordsdata from YouTube, youku, Facebook, Vimeo, Dailymotion, Instagram and more websites to MP3, AAC, and so on. Batch mode for a number of files conversion activity convert mp4 to flac, MP4 to FLAC Converter can convert 1000's of MP4 information directly. M4a can solely be a container afaik, mostly for AAC; FLAC may be each a container and a codec.
Elewowhego
Hello World, I'm new !

How To Convert Audacity Flac To MP3

Messagepar Sheelvehip » 12 Oct 2017, 02:31

MediaHuman Audio Converter is a freeware software for Mac OS X and Windows. It could actually assist convert flac to mp3 you to to transform your music absolutely free to WMA, MP3, AAC, WAV, FLAC, OGG, AIFF, Apple Lossless format and bunch of others.
One other great thing about this player is that it affords a vast cloud service referred to as Loop. With its help you'll not only be able to liberate your Mac's disc space, however additionally, you will have the ability to synchronize all of your information in your Mac together with your files on iPhone. Additionally, you will be able to entry your files from any iOS gadget, anytime, you simply have to login into your VOX account. And the final however not least, Loop saves you when you are experiencing hassle with your Web connection - you possibly can obtain a couple of songs or your favorite assortment and play them from your cache, offline. After getting a steady connection just proceed listening to them without an interruption.
Wow, Superior program and directions I adopted all the things exactly as you said and I added a number of minor feedback to my printed sheet as a way to allow anybody who works with my system to figure out the specific paths next time…now if you can just work out a option to get this in our arms when we first start looking (1 yr for the reason that superior Pearl Jam Gorge WA present that I downloaded inflac instaed of the mp3 version since it appeared” higher)you can be on your method to retirement sooner!
MP3 is the suitable file format to your LAPTOP, MP3 players, iPod and cell phones. You'll be able to take pleasure in MP3 downloads on all of your mobile gadgets. Audials is your MP3 converter and converts practically flac2mp3 converter all file formats to MP3 files. Your MP3 songs will be performed again at your COMPUTER, MP3 player, cell phone, Apple iPhone, Apple iPod or Microsoft Zune Participant.
Convert2MP3 may help you obtain your music at no cost and convert your favorite movies from YouTube, Dailymotion, Vevoand Clipfish on-line to MP3, MP4 and more. It's free and there's no registration wanted. It can be among the flac2mp3 windows finest online YouTube video converter choices, if you don't have much superior requirement on the output quality. It is also a great YouTube to mp4 converter free on-line.
Sound Normalizer and our different merchandise are focused on offering solutions to this need; enhance volume audio recordsdata mp3 leveling normailze wav. learn how to enhance the standard of audio. Easy methods to scale back mp3 file sizes. Free the way to reduce mp3 dimension on-line. software program for growing quantity in video. mp3gain issues bulk audio volume adjustment normalizes sound recordsdata free equalizer to change sound of mp3.
very simple technique however i met the identical problem as brenna. after loading the flac recordsdata within the winamp playlist and clicking the play button nothing happened-i mean that there was no wav file appearing in the folder the place it should be created. plainly winamp did one thing as a result of after clicking play it went trough all the flac recordsdata that have been within the playlist. and about step three; there are a number of choices/settings in that window. all we have now to do is to clik the directory button? many thanks.
Now, two notes. First, if you are going to use Switch then you definitely actually ought to pay for a license It is not at all costly and it's one of those utilities that I find typically useful to have on my pc. Second, be careful with these stay recordings: if your buddy did not get permission from the artists to document and distribute the songs, he may be in violation of their copyright and could get into some bother. Definitely I think it would be inappropriate to add the songs wherever without prior permission from the musicians.
In case you are not comfy with downloading/installing a separate app, or if in case you have restricted access to Windows and may't download software, then you can also convert flac to mp3 online. You will have to add and download information, so ensure you have a great internet connection and unlimited or enough knowledge plan to deal with the task.
Flac is so much better selection for top of the range music, but MP3 is the format that almost any player can deal with. Anyhoo, it's time we discovered the way to convert flac to mp3 on Mac or PC and play it again on iPhone. If music quality is crucial for you, this publish may also shed some light on how to convert Flac to ALAC (Apple Lossless) so keep focused. You will have a Mac or Home windows computer systems and one easy flac to mp3 converter to get the job executed!
Sheelvehip
Hello World, I'm new !

How To Convert WAV To MP3 Easily

Messagepar geFsBoogue » 12 Oct 2017, 17:51

Music lovers will often meet such audio codecs like MP3, WAV, WMA, ALAC, and so on. To MP3 Converter Free accepts and processes greater than 200 audio and video codecs, including but not restricted to: WMA, MP4, M4A, FLAC, WAV, MP4, VID, FLV, AVI, MPG, ASF, MPE, MOV, 3GP, M4V, MKV, MOD, OGM, DV. Please, word: to transform on-line content, it's a must to download it to your pc first, utilizing browser or one other software program.
For instance, if I made a extremely cruddy, pixellated GIF, I may convert it right into a TIFF easily, however it'll still be low-quality, with a limited coloration palette with artifacts and no matter - simply as a TIFF. WAV is the most common audio format used in Home windows-based mostly computer systems, whereas AIFF is extra widespread in Macintosh systems. You'll be able to repeat the above steps to import MP3 recordsdata and convert to WAV in the way. I've ripped all my cds to Windows Media Player, however appears like most of the formats are WAV information as an alternative of MP3 recordsdata. If you want to convert a file using iTunes you have to go to the upper left facet of the primary window and search for the Edit tab and go to the last choice on the dropdown menu - Preferences. Apart from making me seek for a solution, the app was great, and faster than the opposite one I had tried earlier.
In this article I am going to show you the tactic I used to transform the files after which I am going to indicate you the easy method. In case you are not less than barely acquainted with the features of various audio file formats you will perceive how helpful Any Audio Converter - WAV to MP3 Converter actually is. Instead, you need to use Whole Recorder to report an uncompressed file and later use your favorite MP3 software, resembling <a href=http://www.audio-transcoder.com/how-to-convert-wav-files-to-mp3>wav2mp3 converter</a> MusicMatch Jukebox, or one of the lots of of different freeware or commercial packages, to carry out the compression. The Windows Media Participant software is a free software program various to transform MP3 to WAV format. Audacity can not convert to MP3 by itself due to patent considerations, so it needs some help from this little plugin with the unusual title. Encode your ripped WAV files into high-quality, noncorrupted MP3 recordsdata so you can store your favourite CDs or share them online.
My first private MP3 participant (many years ago) had a 32MB capacity and I was pretty much restricted to ninety six kbit/s, maybe 128 for extra complex tracks. All merchandise are free to improve, as soon as you bought the software program, you should utilize it without end. In the Output format field, set MP3 or WAV, relying on your wants - you'll be able to flip WAV into MP3 simply as simply as MP3 into WAV. When you have already determined that a web-based free converter is the best choice for you then you should consider Zamzar If all of it comes right down to interface then you'll almost certainly discover it uninteresting however it you are looking for the perfect results then this is the place you wish to be. A potential answer is Audio::MPEG that may convert from/to mp3 utilizing lame library.
The app is straightforward to use: upload the original file, select your desired format and high quality, and obtain the output file to your pc. Examine the steps as below to make it. Right <a href=http://www.audio-transcoder.com/how-to-convert-wav-files-to-mp3>wav to mp3 online</a> here we take Home windows Media Participant 7 as the instance. Then Spreaker will convert your MP3 yet one more time - which can degrade the audio another time (and we do not want that).
geFsBoogue
Hello World, I'm new !

ConvertingWAV ToMP3

Messagepar geFsBoogue » 12 Oct 2017, 18:05

Nonetheless, we often find that we've got 10 or 15wav recordsdata at a time that need to be converted tomp3. Is another on-line audio converter, which means though you don't have to obtain any software program to make use of it, you do must upload and download your information to make it work. A1: Waveform Audio File Format ( WAV ) is a Microsoft and IBM audio file format commonplace for storing an audio bitstream on PCs. Merge your chosen video sources into one file, and convert them multi function to a single audio format so that you can take pleasure in successively can be obtainable for you. You will then see a menu containing several output formats such as M4A, WAV (for burning to disc), OGG and FLAC. I believe they need to have defined how to do that or a minimum of where to go. After digging i discovered it is via your Itunes account and never by way of the app. So MP3 may have small weight and will prevent some extra computer area.
However, if you use Audio Items to playback the file, then if you export the Audio file you will only have the option of saving in full audio format and using an exterior program to make the MP3 conversion. With all issues thought of, Boilsoft Audio Converter proves to be a reliable assistant for swift audio conversion jobs, backed by commonplace and advanced settings alike to please all varieties of users. I've used Audacity plenty of instances, and it is a fairly good piece of software for the common home consumer.
You might drag recordsdata onto the FlicFlac interface, or convert information instantly from the appropriate click menu in Windows Explorer. MP3 is a digital music format which allows CD tracks to be decreased to around a tenth of their normal dimension without a significant loss <a href=http://www.audio-transcoder.com/how-to-convert-wav-files-to-mp3>wav to mp3</a> of high quality. Recording by phone, creating podcasts and sharing media has by no means been simpler — Attempt it FREE for 30 days! Step 3: Return to the iTunes library, add WAV information to the library, select those you wish to convert to MP3, and then click Recordsdata>Create New Model>Create MP3 Version, and the WAV to MP3 conversion will start routinely.
There are lots of methods to transform audio files to the compressed 10-1 conversion of MP3. After it is full click on Download to avoid wasting the transformed file to your laptop. FileZigZag is an online audio converter service that will convert most typical audio codecs. Many CD car players may not playback MP3 files with Bit Charge increased than 128 kbps. Convert MPEG, MPG, WMV, ASF to MP3, MP2 and WAV; convert AVI to MP3; convert MPEG to WAV. Choose the files in iTunes and, from the superior menu, select +create MP3 version+. Just use - to seek out the proper online converter for your recordsdata ?? Yow will discover something there and its tremendous simple!
WAV (Wave form Audio File Format), better referred to as WAV and also referred to as Audio for Home windows , is an ordinary audio format for Windows working programs, usually used for storing excessive-high quality, uncompressed sound. In all probability takes 15 seconds to convert a 5 minute (75mb)wav to 320kmp3 - once more... not the top of the world, it simply made me surprise what other people had been using. Mac OS X (10.4 and above) and Home windows (XP and newer) users can install <a href=http://www.audio-transcoder.com/how-to-convert-wav-files-to-mp3>convert wav to mp3 online</a> Change Sound File Converter. I don't perceive how any of you might be changing these WAV files to MP3 when iTunes does not even recognise WAV. I imagine it is the multiverse ugly plugin for mp3 encoding - to put in most of the helpful gstreamer plugins paste this into a terminal (one command, installs 5 plugins + add. Support Audio/Video Selection, so you can cut up your favourite music from lengthy film and save as mp3. MP3 (MPEG-1 Audio Layer three) is a format for compressing audio only outlined in both MPEG-1 and MPEG-2.
geFsBoogue
Hello World, I'm new !

Adio converter midi to aac blood

Messagepar Oxizobia » 13 Oct 2017, 08:02

If you want a higher bitrate MP3 than you currently have, you need to go back to the source (CD, etc) and extract that audio at full quality. Then you can convert that file into a higher bitrate MP3 file. This software offers a solution to users who want to convert one or more MP4 audio/video files into MP3 audio format. Convert midi files to aac format official source: midi to aac open news midi to aac freeware another
Oxizobia
Hello World, I'm new !

Convert to wav online against

Messagepar Impaplemex » 14 Oct 2017, 16:29

A software for Apple Macintosh systems. It can convert selected audio formats to Mp3. Supports a huge variety of audio formats, and should be your first choice if you are using a Macintosh computer. What I like about this program is that it doesn't even require any installation, you can just run it by opening the EXE file. On startup, it gives you a little welcome window and explains how to use the program, which is nice. The Best wv2wav free her comment is here: wv to wav batch converter sell main free wv to wav converter download operation
Impaplemex
Hello World, I'm new !

Suivante

Retourner vers Missions et recrutements